Meer genezingcodes 5 – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 30 – Juli, 2014

23324_536337373051928_907460147_n(vertaald door Peter S van der Kruit)

 

Mijn kind, vandaag zal ik je meer genezingcodes geven. Het is nu alweer een poosje geleden sinds de laatste keer, en ik wil van de gelegenheid gebruik maken zolang als mijn schrijver nog op aarde is.

Ze moest eerst omgaan met het overgaan van haar geliefde hond naar een andere dimensie en ook moest ze haar volledige evenwicht zien te herwinnen omdat het nu mogelijk is.

Ze heeft de laatste weken in haar dagboeken opgenomen en haar reis en haar spirituele werk in haarzelf gepubliceerd, verklaarbaar voor iedereen. Zij deed dit naar mijn wens. Deze verslagen kunnen je helpen om je eigen pad te vinden en te bewandelen.

De ziekte van haar hond heeft je vele belangrijke codes gebracht en vandaag zijn er nieuwen, gebaseerd op een ongeluk van mijn schrijver. De heks heeft op haar geschoten  en ze heeft me om de gepaste code gevraagd. Ze kreeg er wat meer die te maken hadden met de rug en problemen die eraan gerelateerd zijn.

Maar ik vraag je om alsjeblieft een dokter te bezoeken wanneer je zulke problemen hebt, want een verzakking van een schijf kan gemakkelijk leiden tot complicaties of een beschadiging van de zenuwen. De helende codes die ik je vandaag geef zouden slechts de genezing en de pijn moeten verlichten, en zouden moeten bijdragen om de schade weg te nemen.

Nou, hier zijn ze en wat meerdere,

71 91 334   voor lumbago (spit,lendenpijn)

87 47 838   voor problemen met de heupzenuw

78 78 833   voor een verzakte tussenwervelschijf

89 87 438   voor een uitstulping van een tussenwervelschijf

81 74 311   voor eczeem in het algemeen

38 37 684   voor een vol gevoel

86 66 431   voor winderigheid

18 19 811   voor eerste hulp bij een zonnesteek samen met andere maatregelen

33 14 993   voor een zonnesteek

 

Inmiddels weet je dat deze numerieke opstellingen heel goed werken. Je bent nu meer getraind met het gebruik ervan.

Mijn schrijver gebruikt ze heel vaak hoewel ze voor haar persoonlijk niet zo goed meer werken, echter dit heeft andere redens. Haar lichaam was teveel beschadigd in de laatste jaren en ze weet nu ook, dat alle ziektes die je hebt mijn geliefde kind, en van mijn andere kinderen zo ook, van invloed zijn op haar lichaam. Ze is heel close met mij en Een met al dat is, en vanwege dit bewustzijn voelt ze deze dingen aan haar eigen lichaam. Terwijl ze binnenkort ascendeert voor een laatste maal kan ze zich al verheugen dat haar verdere voortbestaan heel wat plezieriger zal zijn.

Mijn geliefde kind, ik hou er niet van om voorspellingen te maken of datums te geven, maar in dit geval kan ik je vertellen met een hart vervuld van vreugde, dat het einde van de illusie waarin je leeft naderbij is. Ik kan je niet vertellen wanneer de sluier van vergetelheid en illusie uiteindelijk opgeheven zal worden, er zijn nog altijd wat zaken die allen uitgespeeld moeten worden.

Jouw roep voor veranderingen is gehoord, en veel dat tot nu toe is voorbereid kan nu in werking worden gezet. Ik wil niet teveel onthullen want het zal een grootse verassing voor je zijn. Een wonderbaarlijke surprise. Tot die tijd en voor altijd omhels ik je met mijn oneindige en ongelimiteerde liefde voor jou. ~

Je Hemelse Moeder.

http://reikidoc.blogspot.de/2014/06/divine-healing-codes-and-how-to-use-them.html

https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/2014/06/21/tsunami-of-love-and-more-healing-codes-4-the-divine-mother-through-isabel-henn-june-21-2014/

https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/2014/06/12/more-healing-codes-3-the-divine-mother-through-isabel-henn-june-12-2014/

https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/2014/06/08/more-healing-codes-2-the-divine-mother-through-isabel-henn-june-08-2014/

https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/2014/05/31/more-healing-codes-the-divine-mother-through-isabel-henn-may-31-2014/

(http://soul4free.wordpress.com/2014/05/16/consciousness-is-the-key-to-the-divine-codes-the-divine-mother-shekinah-through-marc-gamma-16-05-2014/)

http://illuminations2012.wordpress.com/2014/05/05/divine-mother-shekinah-message-to-all-mankind-on-earth-part-1-through-rilana-jaun-dtd-05-04-201/

http://reikidoc.blogspot.de/2014/04/reiki-doc-protocols-for-using-angelic.html

(http://soul4free.wordpress.com/2014/04/25/code-numbers-for-nutritional-foodstuffs-and-health-archangel-raphael-through-marc-gamma-april-25-2014-heilungszahlen-fur-nahrungsmittel-und-gesundheit-erzengel-raphael-durch-marc-gamma-25-04/)

Het soul4free blog is momenteel onbeschikbaar.

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven.  https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

One thought on “Meer genezingcodes 5 – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 30 – Juli, 2014

Leave a Reply

