Meer genezingcodes – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 31 Mei 2014

23324_536337373051928_907460147_n

(vertaald door Peter S van der Kruit)

 

Mijn geliefde kind, mijn zoon Raphael had je al een aantal codes gegeven voor een helend doel en voor de transmutatie van schadelijke substanties in je voedsel. Van mij, weet je ook de codes voor het verbeteren van je drinkwater. Vandaag zal ik je toch meer codes geven die je allemaal kunt gebruiken voor genezing. Ze zijn geschikt voor volwassenen, kinderen en baby’s en op dieren evengoed. Ze hebben een storingsbestendige veiligheidsvoorziening wat ze veilig maakt in hun toepassing.

De kleine en oude hond van mijn schrijver had diarree en ze heeft me gisternacht gevraagd voor de passende code om hem te helpen. En een aantal meer codes werden toen toegevoegd.

Het is belangrijk dat je in je hart bent en de codes gebruikt met de vastberaden intentie om te genezen. Visualiseer ze of schrijf ze met je wijsvinger of een kristal op je patiënt. Wees in liefde, mijn kind, en je zal succesvol zijn met de codes.

Nou, hier zijn ze,

45 45 899 voor diarree

45 55 899 voor constipatie

42 53 899 met als doel balans of bij een prikkelbare darm

33 37 899   om parasieten te verwijderen zoals wormen, wandgedierte en dergelijke; ook van etherische natuur

13 14 335   voor allergieën in het algemeen

21 22 413   voor Astma

23 74 555   om hoofdpijn in het algemeen te genezen

58 33 554   om migraine te genezen

13 45 899   voor buikpijn

38 39 332   voor verlaging van koorts

Je intentie en liefde waarin je de verschillende codes gebruikt zal je succesvol maken. Vertrouw jezelf hierin, mijn kind. Je kan echter altijd mijn aartsengel kinderen oproepen voor assistentie en versterking. Met name Raphael zal blij zijn om je te helpen. Wees dus niet verlegen. En natuurlijk, kan je het MIJ ook altijd vragen.

Wij zijn er altijd voor je. Onze liefde voor jou heeft geen grenzen en geen spreekuren.

Ik omhul je in mijn oneindige en eeuwige liefde, mijn kind. ~

Je Hemelse Moeder

 

http://soul4free.wordpress.com/2014/04/25/code-numbers-for-nutritional-foodstuffs-and-health-archangel-raphael-through-marc-gamma-april-25-2014-heilungszahlen-fur-nahrungsmittel-und-gesundheit-erzengel-raphael-durch-marc-gamma-25-04/

http://soul4free.wordpress.com/2014/05/16/consciousness-is-the-key-to-the-divine-codes-the-divine-mother-shekinah-through-marc-gamma-16-05-2014/

http://reikidoc.blogspot.de/2014/04/reiki-doc-protocols-for-using-angelic.html

http://illuminations2012.wordpress.com/2014/05/05/divine-mother-shekinah-message-to-all-mankind-on-earth-part-1-through-rilana-jaun-dtd-05-04-201/

 

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven.  https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

One thought on “Meer genezingcodes – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 31 Mei 2014

Leave a Reply

