Iedere dag is Moederdag – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 11 Mei 2014

23324_536337373051928_907460147_n

( vertaald door Peter S van der Kruit )

 Mijn kind, vandaag vier je bijna overal ter wereld de Moederdag. Je prijst de vrouw die je ter wereld heeft gebracht, of je kind.

Maar waarom alleen op deze dag? Is je moeder onbelangrijk voor je op al die andere momenten? In jouw samenleving is deze dag gepropageerd met name door diegenen die er veel geld door verdienen. Het is leuk, dat je aan je moeder denkt en haar bloemen geeft. Maar denk je niet, dat je moeder je respect , je goedkeuring, en je liefde niet óók op iedere andere dag verdient?

Ze heeft je gebaard in pijn, ze heeft je gevoed, je grootgebracht en ze heeft vele moeilijkheden voor je moeten ondergaan. Zij verschoond je luiers, doet je wasgoed, ruimt je rommel achter je op, kookt voor je en ze is er altijd voor je. Zij houdt van je ongeacht hoe je haar behandelt want je bent immers een deel van haar.

In de hogere dimensies wordt de moeder iedere dag gerespecteerd. In hoger ontwikkelde samenlevingen is de waarde en verdienste van de moeder bekend. Zij die voortbrengt en niemand vergeet.

Ieder mens is een moeder geweest in één of meerdere van zijn vorige levens; ook jij, het maakt niet uit of je nu een vrouw bent of een man, een kind of volwassene. In ieder mens zit ook een moeder. Daardoor verdient ieder mens het om met respect behandeld te worden en met goedkeuring, en niet alleen op een speciale dag.

Ik, je Eerste Moeder, leeft in ieder mens, met name in elke vrouw en in ieder meisje die mijn vertegenwoordigers zijn hier op jouw planeet. Ik heb het je meer dan eens verteld: De manier waarop je een vrouwelijk lid van een samenleving behandelt, zo behandel je MIJ ook.

Iedere vrouw en ieder meisje verdiend het om te leven in waardigheid, zoals jij het schenkt als een man. Zij heeft hetzelfde recht van vrijheid, educatie, fysieke en mentale integriteit, seksuele vervulling, zelfbeschikking, voedsel, kleding en bovenal Liefde, net zoals je het een man toestaat om het te hebben.

Een vrouw is NIETS minder waard dan een man. Dit is je slechts geleerd, omdat religies en samenlevingen de ware natuur van de vrouw vrezen en haar sedert duizenden jaren onderdrukken. Door haar natuur heeft ze toegang tot gebieden die enkel een paar mannen op aarde hebben kunnen vinden tot nu toe. Haar intuïtie laat haar deelgenoot zijn van kennis die nog altijd geweigerd wordt aan mannen omdat ze zichzelf niet kunnen of willen openstellen hiervoor; echter, niet de vrouwen weigeren hem die toegang maar alleen maar de mannen zelf. Daarom is het niet verrassend dat zoveel vrouwen zijn verbrandt als heksen. Het waren vrouwen, die hun zielen vertrouwden en optraden als genezers en vroedvrouwen. Denk hieraan, mijn kind, waarom dit zo heeft kunnen zijn. Treedt binnen in je hart om hierop de antwoorden te vinden.

Begin je moeder te eren en in dit MIJ, je Hemelse Moeder, in het beëindigen van alle onrechtvaardigheden, ongelijke behandelingen, verlagingen en vernederingen van alle vrouwen en meisjes. Toon ze de liefde, respect en goedkeuring die ieder persoon ongeacht het geslacht verdient, want ieder menselijk wezen is immers een aspect, een deel van de Primaire Bron van al dat is. Zonder ALS en zonder MAAR. Iedere dag. Dan, zal iedere dag een Moederdag zijn.

Dit is mijn wens voor jou op deze dag, mijn kind.

Ik hou van je zoals je bent, zonder voorwaardes. Ik neem je in mijn armen en verheug me over jouw wezen. Ik omhul je met mijn liefde en laat je hart ermee overstromen. Open het, ja, en meer, zodat je het voelen kan. Sluit je hart niet meer voor mijn liefde, mijn kind. Leef ik niet al in je hart? Ik ben er, sinds altijd. Sinds het begin van je ziel. Kom tot mij, mijn geliefde kind, treedt binnen in je hart zodat we beiden kunnen spreken met elkaar.

Ik hou zoveel van je, zo onbeschrijfelijk sterk. Ga in je hart en kom hierin nog dichter tot mijn hart, mijn kind. ~

Je Hemelse Moeder

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven.  https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

Leave a Reply

