Homo – of Heteroseksueel? – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 04 Juni 2013

23324_536337373051928_907460147_n

(Vertaald door Peter S van der Kruit)

Opmerking: Dit is haar antwoord op een artikel dat ik vanmorgen op Facebook gelezen heb, waarin een kerk in Oklahoma de homoseksualiteit van een basketbalspeler beschuldigd als de oorzaak van de rampzalige tornado in Moore, Oklahoma afgelopen week.

Mijn dank aan jou Badeem van soul4free voor de link

http://www.huffingtonpost.com/2013/05/21/westboro-oklahoma-tornado-_n_3312712.html

Ik geloof dat ik je een beetje moet spreken over je seksuele rechten, mijn kind. Het is NIET belangrijk of je nu hetero of homoseksueel bent. In mijn ogen is het allebei oké. Het is GEEN zonde om homoseksueel te zijn, want waarom? In de hogere dimensies zijn we allen androgyne wezens, dat houdt in dat we een vrouwelijk of een mannelijk lichaam kunnen nemen zoals we het wensen. Hierin zijn we het beide. Als de Hemelse Moeder heb ik het vrouwelijke aspect gekozen maar verenigd, tezamen met de ziel van mijn geliefde Tweeling Vlam, de Hemelse Vader zijn we samen een Eenheid. Voor ons speelt het geen rol of een wezen seks heeft met een zelfde – sekse of een niet – zelfde – sekse. Belangrijk is dat je onvoorwaardelijk van je partner houdt. Ik zegen iedere relatie waarin twee of meerdere wezens samenleven in liefde. Geloof je dat het bij ons anders is? Nee, in onze dimensies houdt een wezen van een ander wezen en heeft er seks mee, en het speelt dan absoluut geen enkele rol of dit nu hetero – of homoseksueel gebeurt. Ik heb je NOOIT geleerd, dat dit een zonde zou zijn. Dit zijn slechts foute lessen van jouw religies en samenlevingen. Om een persoon te veroordelen om wie hij/zij is om iets dat hij/zij niet kan beïnvloeden in dit leven, is NIET gedaan uit Mijn Wil. Mijn Wil is dit, dat je waardering en respect hebt voor ieder mens zoals hij of zij is, mijn kind. Ik doe niets minder, omdat ik onvoorwaardelijk veel van je hou ongeacht hoe je bent. Want dit is wat het betekent om onvoorwaardelijk te houden van. ~

Je Hemelse Moeder

 

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven.  https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

Leave a Reply

