Jouw ziel is onsterfelijk – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 27 april, 2014

23324_536337373051928_907460147_n

(vertaald door Peter S van der Kruit)

 Mijn kind, ik weet hoe erg het je zeer doet om een geliefde te missen, om ze te verliezen door een illusie, dat wat jij dood noemt.

Jouw religies en samenlevingen hebben je geleerd door duizenden jaren heen dat je leven zal eindigen. Dat alles dan over is. Sommigen leren je dat je zal reïncarneren, anderen zeggen dat je slechts één enkel leven leeft en dat daarna niets meer zal komen. Met deze verwachting trek je datgene wat je vreest nog meer en ook sneller naar je toe omdat je ondertussen weet dat je gedachtes je realiteit creëren; dat is in alle waarheid slechts een illusie, een droom. Verander je gedachtes en je verwachtingen en je lichaam heeft het niet meer nodig om te sterven.

Jouw ziel is onsterfelijk. Zij is geboren uit een Primaire Ziel en blijft net zolang als tot wanneer je na eeuwen weer ÉÉÑ met mij zal worden, zodra je uiteindelijk weer samensmelt met mij.

Jouw geliefden verdwijnen niet voor altijd. Ze veranderen slechts van dimensie, echter ze blijven voor altijd met je verbonden door jouw liefde voor elkaar. Je moet gewoon aan ze denken en ze zullen onmiddellijk met je zijn. Als je erop let, kan je ze voelen, of hoor je ze misschien zelfs op het moment dat ze tegen je praten.

Wees niet verdrietig, maar wees blij met hen. Vele mensen die te oud of te ziek zijn kiezen voor deze weg, omdat hun lichamen te zwak zijn voor een Ascentie in het fysieke lichaam. Ze kunnen nog altijd ascenderen wanneer hun ziel er klaar voor is. Ik geef ze dit gemakkelijkere pad om dichterbij me te komen. Ze zullen op je wachten aan de andere kant en jou vragen om je met hen te verheugen omdat ze zich nu beter voelen. Ze hebben geen enkele pijn en leiden niet meer, ze zijn vol van blijdschap en liefde.

Mijn kind, spoedig (ik weet dat je niet van dit woord houdt) zal je de kans hebben om voor altijd in de hogere dimensies te leven. Jij en je medemens zitten in de laatste fase. Ik geef geen enkele datum, echter je bent er zo dichtbij. Alsjeblieft, houdt nog even moed, het is bijna volbracht. Ascentie is individueel en vindt plaats in je hart. Ik was je in mijn licht en mijn liefde, zij helpen je om je hart zelfs nog meer te openen. Ga naar de heilige ruimte van het hart, mijn kind, en blijf daar in balans en in je liefde. Weet dat alles goed is, dat alles goed zal komen. Blijf angstloos, want mijn plan voor jou en jouw planeet Aarde word nu vervuld.

Ik hou zoveel van jou, mijn kleine. Ik ben met jou, ik ben op Aarde en help je met mijn energieën door deze tijden. Ik omhels je en houd je stevig vast. Vertrouw je ziel, je hart en zo ook je gidsen, Engelen en mij, je Moeder. Ik laat je niet alleen. Ik hou oneindig veel van jou zonder beperkingen.~

Je Hemelse Moeder

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven.  https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

Leave a Reply

