Leef en WEES de liefde die je werkelijk bent – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 19 April, 2014

osterdeko

Vrolijk Pasen mijn wonderbaarlijke vrienden en lezers van de Silverplatinum Flame!!!

23324_536337373051928_907460147_n
(vertaald door Peter S van der Kruit)

Mijn kind, ik vraag je om open te staan voor de veranderingen die zich zullen gaan manifesteren, ook in je fysieke omgeving. Maak het niet moeilijker voor jezelf door vast te houden aan oude geloven.

Ik spreek tegen jou en al je medemensen. Sommigen van jullie geloven gewoon dat ik tegen mijn schrijfster spreek en dat ik deze informaties en adviezen uitsluitend aan haar geef. Dit is niet zo. Ze heeft het niet meer nodig omdat ze al steeds meer en meer degene wordt die ze werkelijk IS. Ze leeft al vanuit het hart en ook in het hart en in haar liefde.

Nee, in die zin is ze enkel mijn veer die over het papier beweegt of mijn vinger die mijn woorden later op het toetsenbord typt. Niets meer. Ik vertel dit alleen maar om haar te beschermen tegen beschuldigingen en verdenkingen. Ook zal ik nog maar een aantal berichten overbrengen door haar, omdat de dag dichterbij komt waarop ze een nieuwe taak zal aannemen.

Mijn kind, ik heb het je al meer dan eens verteld. De weg naar Ascentie is niet moeilijk. Er zijn alleen een aantal zaken die je in acht moet nemen en naar moet leven.

Oordeel niet om jezelf niet te veroordelen.

Vergeef jezelf zoals je de medemens vergeeft.

Hou van je medemens, maar bovenal hou onvoorwaardelijk van jezelf.

Ga naar de heilige ruimte van het hart, blijf daar in balans en leef de liefde die je bent en waaruit je bestaat. Je hoeft niet te wachten op een extern portaal om te ascenderen, het werkt niet op die manier en ook zal er geen verlosser komen die al het werk voor jou zal gaan verrichten of je komt redden.

Het portaal naar jouw Ascentie is je eigen hart en de sleutel hiervan is jouw eigen liefde en enkel dat.

Het portaal zal zich openen in je hart zodra je al het zielenwerk heb verricht, je trilling hebt verhoogd en wanneer je er klaar voor bent. Ascentie is individueel en niet gebonden aan een specifieke datum of een extern portaal. Leef, en WEES de liefde die je werkelijk bent, mijn kind. Jij bent Eén met al- dat –is en hierin één met mij. Ik houd je in mijn armen en omhul je in mij eeuwige, onbeperkte liefde voor jou, mijn geliefde kind. ~

Je Hemelse Moeder

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven.  https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

Leave a Reply

