Niemand heeft jou ooit de rechten gegeven over een ander persoon – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 29 maart, 2014

23324_536337373051928_907460147_n

(vertaald door Peter S van der Kruit)

Mijn kind, ik heb je nooit geleerd geweld te gebruiken, ongeacht in wat voor vorm of tegen wie of wat dan ook. Jouw samenlevingen en religies leren je dat de man superieur is aan de vrouw en dat hij haar kan terechtwijzen, straffen, mishandelen, misbruiken of haar kan vermoorden naar zijn eigen goeddunken.
Dit is NIET waar. Iedere vorm van leven, zij het menselijk, dierlijk of natuurlijk is heilig en moet worden beschermd.
Heeft mijn geliefde zoon Jezus je niet verteld dat je van je buurman moet houden net zoals je van jezelf houdt? Dit sluit onbetwist alle fysieke en zo ook mentale kastijdingen of folteringen uit. Dit is GEEN liefde.
Je besnijdt de voorhuid van kleine jongetjes en verminkt de clitoris van jonge meisjes, en dat zelfs zonder enige verdoving, en dat allemaal met de rechtvaardiging dat het gezond of gewenst zou zijn.
Nee, bij het verminken van deze jonge meisjes neem je met je volle intentie hun kans op seksuele vervulling weg. Met welk recht doe je dit? Niemand anders heeft jou deze rechten over een ander persoon gegeven dan jijzelf.
Het is, en was mijn duidelijke wens dat niet alleen iedere man, maar ook iedere vrouw een seksueel vervuld leven kan leiden. Om deze reden heb ik het menselijk lichaam gecreëerd zoals het is; naar mijn eigen gelijkenis en de gelijkenis van mijn Hemelse Echtgenoot. Het is goed zoals het is en het dient je voor alle doeleinden. Het heeft door jou geen veranderingen nodig.
Je zou deze inhumane rituelen weg moeten doen, mijn geliefde kind, want ze bestaan niet uit liefde.
En om het je met zekerheid te zeggen, de voorhuid van mijn geliefde echtgenoot en van mijn engelen, die de voorkeur aan de mannelijke vorm geven, zijn net zo intact als zowel mijn clitoris als dat van mijn engelen die de vrouwelijke vorm verkiezen, als we dan een menselijke vorm zouden aannemen.
Dit zijn eerlijke en open woorden die je misschien verrassen maar je moet ze ter harte nemen wanneer je naar de volgende dimensie wenst te gaan, wanneer je een stap dichter bij mij wil komen.
Ik hou van je met heel mijn hart, en zal erg verheugd zijn wanneer je deze stap eindelijk kan nemen.~
Je Hemelse Moeder

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven. https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

Leave a Reply

