Vrouwelijk of mannelijk – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 24 maart, 2014

23324_536337373051928_907460147_n(vertaald door Peter S van der Kruit)

Mijn geliefde kind, vandaag spreek ik tegen je over een serieuze zaak. Het is je algemene beeld van de vrouw dat je hebt in grote gebieden. De vrouwen en meisjes zijn vaak slechts minderwaardig voor je of zelfs zonder enige waarde. Je geeft haar slechts enkele rechten en je weigert haar het recht om te leven en lief te hebben, en ook het recht op seksuele vervulling. Je betaald haar minder voor hetzelfde werk.

Je geeft jezelf het recht om haar te slaan, om haar te vernederen en haar seksueel te mishandelen naar believen. Je vermoordt baby’s omdat het meisjes zijn en geen jongens. Je verstopt haar schoonheid achter sluiers of onder hoofddoeken zodat jij als man zijnde niet in verleiding wordt gebracht. Heb je geen enige controle over jezelf? Jij verkiest het om de schuld op de vrouw af te schuiven omdat je jezelf niet weerhouden kunt.

Met welk recht oordeel je over de waarde van een vrouw? Ik heb beide gecreëerd. De vrouw en de man, met gelijke rechten, met gelijke waarde. Ze zullen elkaar moeten aanvullen en niet moeten triomferen over de ander als de zogenaamde superieur of degene met meer waarde.

De vrouw, het meisje, representeert MIJ als het Hemelse Vrouwelijke op Aarde, net zoals de man, de jongen, het Hemelse Mannelijke representeert. Je minacht mij als je moeder als je de vrouw minacht. Dit betekent echter niet dat je mij hiermee pijnigt of dat ik je ervoor zal straffen. In tegenstelling tot jou, oordeel of straf ik nooit.

Vergeet niet dat je geboren bent uit de baarmoeder van een vrouw, je moeder. Je dankt je leven aan je moeder. Je minacht haar ook, wanneer je naar de vrouw kijkt als minderwaardig. Je hebt nooit rechten op of over haar, net zoals zij geen rechten heeft op jou.

Jullie zijn beiden gelijk. Mijn Hemelse Echtgenoot eert en respecteert mij als zijn gelijke en ik eer en respecteer hem ook als mijn gelijke. Jij kan dit ook.

De vrouw, het vrouwelijke, creëert leven en brengt je kinderen ter wereld. Vergeet dit nooit. Eer haar, respecteer haar en hou van haar, want zij is dierbaar, ook voor de balans op Aarde en in alle sociale systemen. Zonder de vrouw is er geen nieuw, hoger ontwikkeld leven. Hou van je vrouw, hou van je man, want ik hou van jou zoals je bent, ongeacht of je nou geboren bent als een meisje of als een jongen.

Je bent mijn geliefde hemelse kind en het maakt niet uit van welk geslacht je bent. Daarom ook voor jou, hou evenveel van je medemensen ongeacht het geslacht. ~

Je Hemelse Moeder

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven. https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

Leave a Reply

