Blijf in balans – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 15 maart, 2014

23324_536337373051928_907460147_n

(vertaald door Peter S van der Kruit)

Mijn kind, ik vraag je in balans te blijven en in je hart. Dit is vooral nu zo belangrijk. Blijf kalm en onverstoord in alles dat gebeurt. Observeer, maar verbindt je niet met wat er om je heen gebeurt. Zo blijf je in je prachtige hoge vibraties, en daarbij kan je helpen je medemensen kalm te blijven. Laat je licht helder om je heen schijnen en zendt je wonderbaarlijk warme liefde naar alle harten en evenementen. Je weet dat je niet alleen bent, alle Engelen en Aartsengelen zijn met jou, en klaar om je te helpen wanneer je het ze vraagt. Weet dat alles goed is, want ik weet de wonderbaarlijke uitkomst al van mijn hemelse plan voor jou. Hou nog even vol, met name in de energieën die nu nog sterker en intenser worden. Ik weet dat je er zovaak onder kreunt en steunt, maar ze zijn noodzakelijk om al deze transformaties voort te brengen. Vertrouw je hart en je Hogere Zelf, ze weten precies wat te doen. Ik hou zoveel van jou, mijn kind. Mijn liefde voor jou is onbeschrijfelijk en ik omhul je in mijn grenzeloze, eeuwige liefde. ~

Je Hemelse Moeder

 

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven.  https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

Leave a Reply

