Vragen en antwoorden – De Hemelse Moeder en Isabel Henn 9 Maart, 2014

23324_536337373051928_907460147_n

(vertaald door Peter S van der Kruit)

 Wat ik vandaag met jullie allen wil delen, is een uittreksel van een conversatie die ik had met de Hemelse Moeder. Zoals al vele keren eerder heb ik haar vragen gesteld over bepaalde zaken waarop ze geantwoord heeft. Met ik word ik bedoeld of Isabel, en HM is Hemelse Moeder.

……

Ik: Geliefde Moeder, je weet, ik heb Eva Maria uitgelegd hoe ik het me inbeeld over de ziel -Bestaand als een individueel geheel en met betrekking tot het volledige geheel van Al – Dat – Is. Ik beeld het me in op zo een manier: Alles is inderdaad je bewustzijn,jouw substantie bezet in alles. Net zoals een oceaan van bewustzijn en dan is er op sommige plaatsen meer en ook meer dichtheid van dit bewustzijn,samen vastgeklampt in iets meer dichtheid en dus een ziel is gecreëerd. Maar het blijft nog steeds in dezelfde soep,maar met een andere dichtheid. Echter,aangezien geen enkele ziel ooit afgescheiden is geweest,niet afgescheiden van deze volledige soep d.w.z. de oceaan van bewustzijn,er zal altijd de connectie zijn met het Geheel. Dat houdt in dat iedere ziel altijd verbonden is met alle andere zielen drijvend in zijn Oceaan van Bewustzijn. Zodoende zullen plaatsen of locaties zonder een ziel in dit type oceaan een mindere dichtheid van bewuste materie bevatten.

HM: Jouw idee is een behoorlijk goeie. Je Hogere Zelf gaf het je al een paar jaren geleden, zodat je het veel beter zou kunnen bevatten. Ja,in feite is het waar. Alles is gemaakt van mijn substantie ook al kan je het liefde noemen,bewustzijn of energie. Het maakt niet uit hoe je het noemt. Alle Creaties zijn ermee gevuld. Het doordringt alles overal in variërende dichtheden. En wanneer het zichzelf echt versterkt in een soort van klonten,dan zal je de creatie van één of meerdere zielen hebben, mijn schat.

Ik: Met betrekking tot zielen – zijn ze er gewoon,of hoe komen ze tot het bestaan van uw eigen substantie?

HM: Alle zielen zijn geboren door mij. Echter,er zijn verschillen. Zielen van mijn Aartsengelen en Engelkinderen splitsen zich maar één keer in de twee helften van Tweeling Vlammen. Dan zijn er nog de kwesties van de Primaire Zielen. Dergelijke zielen zijn ook door mij geboren en vrijgelaten in creatie waar ze zich dan versplitsen, duizend maal duizendvoudig in zielen van allerlei andere wezens die zich op hun beurt weer splitsen in de twee helften van Tweeling Vlammen. En alle zielen die van een originele ziel komen,behoren tot een zielenfamilie. Heb je het door?

Ik: Ja, dat heb ik. Er is een andere vraag in mijn gedachten. Iemand heeft mij verwijt dat ik geld aanneem vanwege het oprichten van jouw Diamanten Schild. Is dit echt zo?

HM: Mijn kleine,had ik je niet verteld dat je er iets voor in rekening moest brengen, en hoeveel? Je investeert niet alleen maar je tijd wat in werkelijkheid slechts een illusie is. Maar het geldt ook voor je energie terwijl je het voorbereidt,reinigt,geneest en uiteindelijk het daadwerkelijke creëren van het schild. Het is behoorlijk gerechtvaardigd om wat geld te nemen voor deze procedure,zelfs nog veel meer aangezien het een soort noodzakelijke balans van energie is die daarbij wordt toegepast. Zonder enige compensatie in welke vorm dan ook,zullen je energie niveaus uit balans raken en je weet best waar een dergelijke onbalans toe zal leiden gezien alles energie is. We willen geen chaos creëren of wel? Jullie hebben allen geleerd van jullie erfelijke samenleving sinds jaren,dat het bouwen van dergelijke gereedschappen niet moet geschieden in ruil voor geld of andere kosten en dit maakt het enorm moeilijk voor jou. Had ik niet precies het bedrag aangekondigd voor het bouwen van mijn diamanten schild? Jij zou een veel kleiner bedrag hebben aangenomen. Zoals het nu vast en bepaald is,het is gepast en volgens mijn wensen.

Een paraplu beschermt tegen regen,in de Middeleeuwen beschermde een ijzeren schild jouw strijders tegen verwondingen. De paraplu makers en ook de schilden makers hebben altijd de beloningen voor hun producten ontvangen. Jij bouwt een soort schild namens mij en vraagt aan mij bescherming tegen een andere energie,dus waarom zou je er geen beloning voor mogen ontvangen?

Jij bent de bewaarder van mijn zilverplatina Vlam en de diamanten vlam van de Primaire Bron op aarde. Niemand anders dan jij is in staat om met deze extreem krachtige energieën op aarde om te gaan en ze te sturen in betekenisvolle banen zonder enige schade ermee te veroorzaken.

Ik heb de weg gegeven en geïntroduceerd tot het samenstellen van mijn speciale schild- enkel aan jou en niemand anders hier op aarde om mensen ermee te beschermen op dezelfde wijze als dat jij jezelf beschermt. Dit gaf ik jou,ook om een kleine financiële buffer op te bouwen die je zo hard nodig hebt. Dus laat iedere storende gedachte erover gaan en maak je geen zorgen. Je doet alles volgens mijn eigen wil en met al mijn zegeningen,mijn kleine.

Ik: Dus,het is gewoon legaal om een betaling te accepteren voor energie werk,ongeacht in wat voor vorm?

HM: Dat is correct. Jij voert een dienst uit net zoals in meerdere beroepen,waarom zou je daar geen soort van betaling voor mogen ontvangen? Het is zo een foute en misplaatste leer dat spiritueel werk beschikbaar moet zijn zonder enige kosten en daardoor gratis voor allen moet zijn. Slechts voor een bedankje. Je werkt met energie zoals andere mensen werken met bloem of staal,wat inderdaad andere types van energie zijn. Toch zijn het energieën en voor deze reden mag jij ook een eerlijke betaling verwachten.

Ik: Dank je wel voor al je antwoorden,mijn Hemelse Moeder,ik hou zoveel van je.

HM: En je weet hoeveel ik van jou hou,mijn kleine.

 

En dit is de link naar bovengenoemde Diamanten Schild. https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/the-diamond-shield-of-the-divine-mother/

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven.  https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

 

Leave a Reply

