Zo van binnen als van buiten – De Hemelse Moeder door Isabel Henn 04 Maart,2014

23324_536337373051928_907460147_n

(vertaald door Peter S van der Kruit)

 

Mijn kind, blijf in balans. Dit is heel belangrijk. Laat hetgeen wat zou kunnen gebeuren aan je buitenkant je niet uit je innerlijke balans brengen. Blijf kalm en relaxed en je innerlijke vrede zal worden overgedragen aan je buitenkant. Je innerlijke vrede en kalmte vestigt zich als een balsem aan jou dichtbij en veraf.

Je kan daardoor zelfs het weer beïnvloeden, zodat het meer en meer terugkeert in balans, en dus ook het extreme weerfenomeen laten afnemen of laten verdwijnen. Je weet’’zo van binnen -als van buiten’’.

Je innerlijke vrede en balans heeft een veel grotere impact,ook wereldwijd,meer dan je ooit hebt gedacht. Met je gedachtes,woorden en daden ben je jouw wereld aan het creëren. Daar moet ik je weer aan herinneren.

Spreek niet over rampen of ‘’slecht’’weer. Spreek over prachtige,plezierige dingen en dit zal zich meer en meer manifesteren in je leven. Hoe meer je concentreert,maar dan op rampen en onvoorspelbaar weer, hoe meer je dit dan ook zal creëren. Ben je niet mijn mede-schepper?

Toen ik je heb gecreëerd en je als ziel geboren heb laten worden,dacht ik in liefde,licht en pracht. En dit ben je geworden, mijn geliefde kind. Ik zie je ware karakter,ik zie door alle lagen die je nog altijd om je heen hebt gebouwd. Laat ze toch gaan,je hoeft jezelf er niet langer mee te beschermen. Ze dienen je niet langer,ze verbergen slechts je ware karakter en je ware pracht.

Laat uw glorieuze licht gezien worden en schijn helder tot mijn genoegen. Ik hou van je, gewoon zoals je bent,zo van binnen als van buiten,mijn prachtig lichtgevuld kind.

Je Hemelse Moeder

Kopierecht © Isabel Henn. Het is toegestaan om dit bericht te delen in zijn complete vorm zonder veranderingen en wanneer de naam van de auteur en de link naar de originele site is weergegeven.  https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

Leave a Reply

