Tady to není běh o závod – Božská Matka prostřednictvím Isabel Henn 20. prosince 2013

23324_536337373051928_907460147_n

( Do češtiny přeložila Dagmar Štroblová, ♥D. )

Mé dítě, tu, na Zemi, to není žádný běh o závod. Vzestoupíte, to je, vzhledem k tomu, že tvá Cesta ke mně je nevyhnutelná, nezbytné a nevyhnutelné. Ale nezáleží na tom, zda se tak stane v tomto životě, a nebo až v nějaké další inkarnaci. Na vývoj Duše, na Rozpomenutí (se ), i na váš vlastní Růst máte celou věčnost. Nicméně mnozí z vás dosáhnou páté a nebo i vyšší dimenze, ať už v těle či bez něho, v tomto životě. Vidím tolik z vás, kteří na sobě přenádherně pracovali a nebo tak ještě činí. Každý z vás na sobě může pracovat kdykoliv, čas neexistuje. Existuje tolik ještě mladých Duší, které potřebují růst, a také ony dostanou, jednou, svou šanci.

Dnešní zimní slunovrat nabízí k tomu, popojít ke Mně zas o kousek blíž, dobrou příležitost. Energie jsou velmi silné, čímž napomáhají k růstu těm, kteří to s prací na sobě samých myslí vážně. Však víš, jsi zachráncem sám sobě. Nikdo to nemůže udělat za tebe, nikdo to z tebe nemůže sejmout a převzít na sebe. Vzestup, tento proces, je odměnou za tuto nezbytnou, avšak dobrou práci.

Spousta starých emocí, starých zranění, vychází opět ještě více na povrch. Staré rány a vzpomínky chtějí být uzdraveny. Zavolej si fialový plamen Mého milovaného St. Germaina a všechno to mu předej, ať to rozpustí. Pozoruj, jak to v tobě stoupá, uvědomuj si to, ale nezapojuj se do toho, neangažuj se v tom procesu. Prostě to viz a všechno to dej fialovému plameni, ať je to on, kdo to všechno přemění. Možná tě to rozpláče, možná ti začnou téci slzy, ale pokud ano, pak to jsou slzy, se kterými přijde úleva, osvobození a vyléčení. Buď mírný a shovívavý sám k sobě a ke všem ve tvé blízkosti, miluj sám sebe, odpusť si a nesuď se, a stejně tak přistupuj i ke všem svým blízkým, odpusť jim a neodsuzuj ani nesuď je. Pusť všechno, všecičko, co ti už neslouží.

Ty jsi přenádherné vědomí, Mé dítě. Miluji dívat se na tvé Světlo a miluji cítit Lásku, kterou tak štědře rozdáváš. Cítím jí, protože jsem s Tebou, s každým vědomí na této planetě, a i v celém Stvoření, pravé Já, jsem s tím vším Jedno. Stvořila jsem tě ze své esence bezpodmínečné Lásky, kterou Jsem. Jsi drahocennou částečkou Mne Samé. Naprosto každý z vás je takovou vzácnou částečkou. A já tě miluji. A věčně tě budu milovat. Miluji tě neomezeně a nekonečně. Na věky věků. Takového, jaký jsi, miláčku můj. Buď si tím JIST. ~

Tvá Božská Matka

 Copyright  ©  Isabel Henn.  Tento článek může být šířený dále, kopírovaný v nezkrácené, neupravené podobě, pokud bude uvedeno jméno autorky a připojen aktivní odkaz na originální stránku https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/.

 

Leave a Reply

