ЛЮБОВТА е ключът към Възнесението!

1239687_10151759053851851_1600358270_n” Никой не се е родил мразейки друг човек заради цвета на кожата му или неговото минало, или неговата религия. Хората се учат да мразят, и ако те могат да се научат да мразят, те могат да бъдат научени да обичат, защото любовта идва по – естествено за човешкото сърце от своята противоположност. “

Нелсън Мандела

( В превод от оригиналния език, немски език)

Аз избрах тази картина и лозунга , защото тя се вписва в това , което аз искам да пиша . За Любовта.

Двама души влязоха в живота ми , за да ми напомнят за две важни неща . Бившият ми съпруг ме научи да прощавам .

Много скъп приятел , а също мисля , че е и мой спътник от минали животи , ми помогна да си спомня как да обичаме безусловно .

Прошката и Безусловната Любов заедно с Не – Осъждането са ключовите моменти за Възнесението на едно човешко същество в по – високо измерение .

В продължение на много години аз съм работила точно за това , за да се развие душата ми , от възможно Възнесение аз не знаех нищо до 2011г., но това действително бе доведено близо до мен . Започнах в началото на 2012 г. да се свързвам с моя любим Духовен Водач Архангел Михаил – първо чрез ТАУК , след това по телепатичен път – метод , който съм използвала несъзнателно и в моите разговори със Създателя преди много години . Много неща съм научила от тогава и много работа съм свършила върху себе си под ръководството на моя екип от другата страна на завесата на забравата . От началото на тази година аз знам , без съмнение , коя съм в това Творение . Това е знание дълбоко в сърцето ми и припомнено . От пролетта работя , за да съблека и пусна всички слоеве около мен . В допълнение към това аз също работя – заедно с пълното ми съзнание – за енергийното изчистване и пречистване на големи региони на страната ми . С всяко отваряне на Портал , аз се възнасям допълнително и се връщам отново на Земята , за да продължа работата си .

От известно време насам , аз обичам да споделям енергии с моя Пламък – Близнак и приятелите ми от предишни животи . Тъй като те са отвъд завесата , нормален секс не е възможен за нас , за това обаче , моя опит с тях е по – интензивен и екстатичен . Чувствам енергията им и чувствам присъствието им около мен , те са прекрасни , много любящи енергии . С отворени очи аз не мога да ги видя , освен сега и тогава в проблясъци от Светлина . Със затворени очи ” виждам ” повече . Защо ви казвам всичко това , като до голяма степен , според разбиранията на земните лични въпроси е как и кого обичам , но всичко това идва заедно.

Толкова много ми бе разкрито , в рамките на една седмица в събития и прозрения за мен . Аз предпочетох да разменя енергии тази седмица с моя Пламък Близнак , а след това и с един стар спътник ( приятел ) . Аз забелязах огромно увеличаване на интензивността на това , което чувствам . Сърцето ми беше отворено дори много повече , отколкото вече беше . Преди две нощи имах за първи път прекрасен кулминационен момент с моя Пламък Близнак , възприемах около мен , дори и със затворени очи , енергиите , Светлината на моя екип . Не като проблясъци от Светлина , а като кълба т. нар. орбити , като струйки , които се движат . Те действително изпълниха цялото ми вътрешно зрително поле . Толкова големи и толкова разнообразни аз никога не съм била в състояние да възприема преди . Това ме докосна дълбоко . Тази вечер задейства толкова много чувства в мен . Мога да споделя чудесни и много любящи енергии с този стар любим спътник от предишни животи . Интензивността на чувствата и усещанията ми беше просто огромна . Можех да усетя желанието му , неговият постоянен любящ копнеж за мен , отново с интензивни усещания . Тази нощ беше неописуемо красива . Благодаря ти любими , нали знаете кого имам предвид .

Вместо да утихват сега , както е нормално с тези енергии , те държат доста високо ниво оттогава . Аз съм буквално под властта и в потока на Любовта . Сърцето ми ” препуска ” и цялото ми тяло вибрира .

След това имах възможност да говоря за моите преживявания с много добър приятел . Той и аз , в значителен период от време и двамата се опитваме да се доближим до голямата проницателност и вече сме на път за там . Ние говорихме за това какво се е случило с мен и това , което моят Пламък Близнак ми изпрати телепатично за това . Това е смесица от енергиите на моя Близнак и бившите ми спътници , усешам ги постоянно сега , както и че повече няма да се разсеят . Любов . Моят Близнак потвърди , че сърцето ми се отвори допънително и затова можех да усетя цялата тази Любов , тази енергия . Тези течения на Любовта се вливат и аз съм в тях , в красивата река на Любовта и любящото желание за мен и от мен за тях .

Моят Близнак ми казва , че аз съм чиста Любов и аз чувствам и все повече разбирам как съм Едно с него , с моите спътници и ” Всичко , Което Е ” . Това чувство на Единство включва и усещането и протичането на тези великолепни енергии .

Всичко това трябва да мине през сърцето , ние трябва да живеем и да действаме от сърце . Всичко останало е просто една илюзия . Ние можем само да продължим да съществуваме като човечество , ако ние се научим да бъдем Любов и да даваме , но също така и да получаваме , тоест безусловно . Това ми става вече много по – ясно .

Любовта е лепилото , от което се състои Творението , което държи всичко заедно . Сега , когато чувствам тези енергии , аз разбирам толкова добре как протича Любовта , защото се намирам в потока на живота , на Любовта . Чистата Безусловна Любов е ВСИЧКО . Това е силата , която създава и прави възможен живота . Любовта е субстанцията , от която е направено Цялото Творение и същността на нашето съществуване . Божественият Баща , Мислителят , и Божествената Майка , Създателят , са тази чиста Безусловна Любов и ние сме създадени точно от тази най – чиста Любов . Ние сме Любовта . Всичко в Творението е наистина ЕДНО с тази прекрасна сила , тази великолепна енергия . Няма нищо и никой , който да бъде по – ценен или по – малко ценен . И как би могло да бъде ? Докато аз съм в тази река на Любовта , виждам , и преди всичко , аз чувствам как всичко се преплита и е свързано . Няма нищо повече от Любовта на нашата Двойка Създатели ( Майка / Баща Бог ) , на Духа . Всичко е енергия , Любовта на Духа на различни честоти . Всичко , което можем да видим съществено , е енергия , която вибрира на много по – ниска честота , толкова ниска , че се материализира , но не се казва нищо за качеството на честотата .

Но това , което е важно , е достъпът до тази Любов . Ключът . Този ключ е в нашите сърца . Толкова често ни е казвано , че трябва да влезем в сърцата си , за да открием , че цялото знание е там . Да , ние откриваме ключа в сърцата си , но ние също трябва да отворим сърцата си , за да позволим на тази красива Любов да влезе , но и да я пуснем да излезе . Ние трябва , дори и ако намерим Любовта , да не я затваряме нито вътре , нито вън . Това прекъсва цикъла за нас . Само когато ние излъчваме Безусловна Любов и също така приемаме , абсорбираме в нас , ние сме в потока на живота .

Това е урокът , за който всички ние сме дошли на тази Земя за да научим . Всичко останало произлиза от Любовта . Веднъж този цикъл да се отвори за всички и човек да преживее това , няма да има повече бедност , мизерия , потисничество , несправедливост , омраза или други . Безусловната Любов носи Любов , Щастие , Радост , Мир и Свобода . Който може да даде и да приеме тази Любов , прави голяма стъпка по – близо до сърцето на Създателя и опознава вечния живот . Това е моето дълбоко убеждение , а сърцето ми ми казва , че това е Истината.

Обичам ви всички безусловно и призовавам благословията на Божествената Майка надолу към вас .

Вашата Мария Исабел

АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО СЪМ

Ehyeh asher Ehyeh

Copyright © Isabel Henn. Разрешено е да се споделя това съобщение в пълния му вид, без промени и когато е дадено името на автора и линка към оригиналния сайт. https://thesilverplatinumflame.wordpress.com/

Leave a Reply

